Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 135

Kategori: Stammen Icylake

 
Zucchini hade skaffat sin privata limo-chaufför. Karri åkte gärna med. Vilket lyx. Bara synd att hon råkade vara gravid hela tiden så att hon inte kunde dricka champagne... Zucchini hade inga problem med att ta sig ett glas då och då. Han hade berättat för henne att han inte alls tyckt om alkohol eller vad det gör med det innan. Det verkade det ha ändrats på.


 

Cucumber hade vuxit upp till en större pojke. Var det något de båda föräldrarna prioriterade högst var det att lära honom att gå på pottan. Nedkissade och bajsade blöjor var inget de var ett fan av... Men snart skulle de ha kiss- och bajsblöjor igen ändå. En period var väl okej, men knappt ens det!




Karri kände sig så oattraktiv som gravid. Hon fångade Zucchini inne i badrummen efter en tung dag med Cucumber. Han hade varit sur hela dagen.

"Åh, Zucchini... Jag är så tjock hela tiden. Jag fattar om du inte tycker jag är snygg. Min kropp kommer inte vara lika fast efteråt... Jag är knappast särskilt fast nu. Jag kanske borde göra en plastikoperation efter allt det här är klart."




Zucchini tittade bister på Karri.

"Säg inte sådär om dig själv! Du är ju min vackra, älskade tjej! Mamma till mina två barn. Du ska inte förändra någonting. Du är den du är, jag älskar dig för den du är och att du förändras gör absolut ingenting. Nu åker vi och beställer mat och har en ordentlig myskväll!"

 
 

Karri kände sig genast bättre. Nästa dag var så regnig och tråkig. Hon kände sig som en värdelös mamma som inte orkade leka lika mycket med Cucumber just nu. Visst, hon var höggravid, men ändå. Zucchini visste att Karri gick igenom en jobbig period och ringde hem varje lunch för att muntra upp henne. Visst hade hon en fin sambo alltid!




Det kändes som att Karris mage skulle sprängas. Såhär stor hade hon inte blivit med Cucumber! Zucchini hade precis gått upp för att göra sig i ordning för jobbet, då gick vattnet. De åkte tillsammans i rasande fart i limon till sjukhuset.




Kommentera inlägget här: