Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 127

Kategori: Stammen Icylake

 
Dagens första föreläsning var inte rolig. Zucchini kunde inte hjälpa det, han somnade. Som om det inte vore nog med hur skamsen han redan kände sig var en papparazzi där och fotade inför "Stammen Icylakes bravader". De var så många som blivit kändisar i stammen nu, och det här skulle de väl gotta sig i...

 
 

*Åhnej, där är hon.*

Föreläsningen var slut. Zucchini skulle precis gå mot dörren då han såg henne. Hon som han kanske hade gjort något med igår? Han visste inte. Han visste ingenting! Bara att det där aset till pojkvän hade slagit henne. 


"Hej... Förlåt för igår. Det var inte ditt fel. Min pojkvän är något av ett as."




Zucchini tog till orda. De såg lika skamsna ut båda två.

"Det är lugnt... Jag minns inte mycket om jag ska vara ärlig. Men jag måste bara få veta. Gjorde vi någonting...? Det känns hemskt att inte minnas eftersom du måste vara den vackraste tjejen på skolan. Jag drack alldeles för mycket. Jag verkar bli lite galen på fyllan. Jag är väl rätt galen som det är."

Nicole sken upp. "Jag är också galen! Visst är det jobbigt?! Det är hopplöst att dricka alkohol... Jag vet att jag inte borde dricka så mycket, jag tenderar att bli extra galen då."

De båda skrattade och det kände genast mycket bättre.
 
 


Resten av dagen blev lite bättre. Zucchini kom hem och satte på peppande musik. Sedan kändes livet betydligt mycket enklare efter han ringt och beställt sitt personliga hembiträde! Det kändes som att livet lekte igen. Drömmarna om att bara i pengar var långt ifrån körda.
 
 


Veckan gick snabbt. Ändå kändes det som att han varit där en månad, minst. Zucchinis klass stod i biblioteket och planerade upp deras affärsplaner. Han kunde inte sluta tänka på Nicole... Han hade inte stött på henne sedan sent förra veckan. Det var alldeles för längesedan. Han visste knappt vad som hade hänt mellan dem, men han ville träffa henne igen.


 

Han hittade henne online i chatten skolan hade. Han undrade om hon kanske ville ses... Om inte pojkvännen misstyckte. Hon sa att hon hade dumpat honom, förhoppningsvis för sista gången, och nästan kastade sig i Zucchinis famn så fort hon kom till hans privata herrgård.



Kommentera inlägget här: