Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 70

Kategori: Stammen Icylake

 
Nu när Carrot och Melon blivit stora nog att klara sig själv passade föräldrarna på att ta igen lite ensamtid. En garderob behöver ju inte bara användas till kläder. Eller hur?


 
 
 När de krånglat sig ur garderoben och klätt på sig ställde Pomegranate sig på knä. 

"Du vet att jag älskar dig Chloe. Finns ingen anledning att vänta. Jag borde ha friat första dagen jag såg dig! Vill du gifta dig med mig?"


 
Chloe svarade ja och det var precis som att de var nykära igen. De närmaste dagarna var som att vara tillbaka i tiden. Tillbaka på universitetet. Det pirrade i hela kroppen för Pomegranate och hon ville att de skulle ha bröllopet snart. Hon kunde inte vänta!


 
Pomegranate och Chloe berättade för flickorna. De blev jätteglada. Vilken familj de hade! 

"Carrot.. Tycker du det är konstigt att våra föräldrar är mammor? Och att ingen är pappa? Ja förutom pappa... Men han bor ju inte oss."

"Nej det tycker jag inte! Det hade varit jättekonstigt om våran pappa bodde här. Eller hur?"


 

Melon nickade. Det hade varit några barn i skolan som varit dumma. Sagt att man inte kan ha två mammor. Men Melon och Carrot försvarade alltid varandra. Speciellt deras föräldrar!



Melon blev på bättre humör och bestämde sig för att baka. De första blev väldigt brända... Men tillslut var vaniljmuffinsen väldigt fina, och goda. Hon tänkte bjuda gästerna och mamma och mamma på muffins på deras bröllop!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: