Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 68

Kategori: Stammen Icylake

 
Carrot och Melon var redan bästa vänner. De lekte konstant och bråkade väldigt sällan. Inte ens om vem som skulle få ha den finaste dockan. Det värmde Pomegranates hjärta. Hon älskade de små liven så.


 
Chloe tog sig an ett jobb som brandman(kvinna?). Hon kände sig redo utmaningen i elden, så att säga. Som den modiga sim hon var skulle nog jobbet passa henne perfekt.


 

Pomegranate var så fylld av kärlek och fick inte nog. Medan tvillingarna lekte och Chloe var på jobbet fick hon en strålande idé. Stammen behövde en ny katt!! Lilla Leia gav Pomegranate en sur blick och studsade sedan iväg på golvet efter de andra djuren.


 

Nästa dag var det dags för tvillingarna att bli snäppet mognare
. De hade bjudit in till stort kalas och Pomegranate var nöjd med uppslutningen. Hon älskade kalas! Speciellt när de var för hennes små hjärtan. Som snart inte skulle vara så små längre... Hon fick en liten klump i magen. Hur kunde tiden gå så fort?!


 

Det var inte bara Pinappe som var där, utan även Zakaria!
Fadern som inte visste att han var en! Pomegranate gav Chloe en snabb blick och frågade om hon hade bjudit in honom. Chloe skakade på huvudet och blev mer nervös än Pomegranate själv. 

"Vi kanske måste berätta... Carrot är ganska lik honom och jag tror han fattade att jag blev gravid."

 

"Tvillingarna är ju så söta! Du ska veta vad jag blev förvånad då jag hörde att syrran var gravid. Hon gillar ju inte korv, så att säga."

Zakaria ryckte till av hennes formulering.
"Nej... Men hon var med mig. Jag har inbillat mig det länge och jag tror det är sant. Jag tror det är mina barn."


 
 
Kommentera inlägget här: