Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 64

Kategori: Stammen Icylake


Nästa morgon var Chloe på bättre humör. Hon hade blivit vampyr!

"Förlåt för igår. Jag vet att jag lovade att det var okej. Det är okej! Jag vill ha barn med dig! Det är bara jobbigt att vi måste gå den krångliga vägen... Men det är du som har behövt göra det jobbigast. Åh, hur var det? Förfärligt? Förlåt mig igen. Jag förstår att det var avskyvärt. Men nu är det gjort. Snart blir du gravid!"

 
Chloe gav henne en lång kram. "Jo, jag ringde hit min bästa kompis från universitetet. Jeffrey, har du träffat honom? Jag tänkte att han kunde få se hur det ser ut i Dragon Valley. Han funderar på att flytta hit efter plugget. Hoppas det var okej."


Pomegranate kände sig redan nog skyldig för att det till 99% inte blev ett barn igår. Det skulle väl inte göra något med en till gäst i huset. Då slog det henne. Hon kanske kunde lösa den här situationen ändå...


 
"Ah! Du är Chloes älskarinna!" Usch. Pomegranate hatade honom redan. Men hon visste vad hon var tvungen att göra. Hon hade skickat iväg Chloe till affären. Nu gällde det bara att snärja honom fort och få det överstökat.


 
Som tur var var Jeffrey lättövertalad, trots att det gällde hans bästa väns tjej. Det hela gick snabbt och Pomegranate var lättad. Det hade inte varit tal om något skydd. Pomegranate lovade honom att hon var skyddad. Oj vad hon lurades. Hennes tunga skulle väl vara alldeles blå snart...


 
Pomegranate tog på sig sin svarta jacka sprang ut och mötte Chloe så fort hon syntes på gården. Hon kramade henne hårt och ville inte släppa. Hon hade behövt göra så fasansfulla saker. Om hon bara visste. Då rusade Jeffrey in i hallen.

"Hallå?! Hade inte ni gjort slut? Jag då? Pomegranate, det var ju MIG du ville ha!!"
 
 
 
"Hörrdu, det är DITT problem att du blir heltänd på alla tjejer du träffar! Det är dags att du går. Pomegranate har inte gjort någonting med dig och hon är min flickvän."

Chloe körde ut Jeffrey och beklagade sig för sin vän. Hon trodde inte ett dugg på honom, tydligen. Pomegranate hade kommit undan, och nu skulle det förhoppningsvis bli barn.
 
 
 
Kommentera inlägget här: