Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 42

Kategori: Stammen Icylake

 
Hemma med ännu en dotter. Det kändes bra att hålla i sitt egna barn, det kunde hon inte säga emot! Hon hoppades på att de ondskefulla ådrorna skulle spridas även i Pomegranate, som hon valde att namnge denna gröna dotter.




I samma veva blev ivriga och ondskefulla Pineapple barn. Hon lade sig trivsamt i sitt nya rum medan snön föll utanför. Det gjorde inte så mycket att mamma och pappa inte hade lika mycket tid för henne just nu. Hon gillade mest att leka själv. 




Apple och Orion bjöd över lite folk. I deras nya stora kök friade Apple till Orion!

"Jag vill att alla ska se min kärlek till dig. Men först och främst du. Du gör så mycket för mig. Du tar hand om barnen och växterna, du hjälper mig med allt och finns alltid där för mig. Säg att du vill gifta dig med mig nu ikväll!"

P.S - lägg märke till Hawthorne som åldring där bak!
 


Orion blev tagen och svarade ja med en lång kram. Det spelade ingen roll att alla gäster hann fara. De bytte ringar vid den isiga sjön på gården och lovade varandra evig kärlek och trohet.




De stod länge ute i kylan och kysstes tills de avbröts av Pomegranates skrik. Pineapple hade inte känt sig manad att närvara vid sina föräldrars lilla bröllop. Det var ju mer ondskefullt att trotsa dem?


 



Kommentera inlägget här: