Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 41

Kategori: Stammen Icylake

 
Apple tvekade på vad Orion sagt.

"Jag måste fundera... Du vet att jag lever för mitt jobb. Mitt kall i livet är att bli Ondskans Kejsarinna!! Jag måste uppfylla det uppdraget! Utan ondskan i mina ådror är jag bara en tom alien, utan mål i livet."



Hon tränade allt hon bara orkade medan tankarna flög kors och tvärs. En till sån här liten parvel? Inte för att hon inte älskade Pineapple, men hon hade även satt en del käppar i hjulet för Apples ondskefulla planer. De livsviktiga planerna. Skulle det verkligen bli så bra med en till?


 
Var det försent? Apple kände sig riktigt illamående. Hon skulle precis hugga in på första sushi-tuggan då hon trodde att hon skulle svimma och spy på samma gång. Det kunde väl inte gå så fort?


 
Det kunde det tydligen. Orion rusade fram till henne och kysste magen flera gånger. "Så fantastiskt!! Ett barn till! Åh min älskade Apple, det här kommer bli så bra. Du vet att jag finns här för att ta hand om barnen, jag vet att du måste fokusera på ditt jobb."

Det lugnade henne. Orion var alldeles för snäll. Själv var hon alldeles för ond. Inte för att det nödvändigtvis var något hon själv tyckte. Hon spenderade natten med sin döda mor och Bell, som hon faktiskt dödade själv. Om än av misstag.

 
Det var skönt att ha sin privata och alldeles speciella hemhjälp då graviditeten var för påfrestande. Inte för att Apple gjorde så många knop i vanliga fall. Varför göra det när man kunde utnyttja andra? 


 
Orion hade precis slagit sig ner i det lyxiga badkaret i det nya badrummet i andra änden av huset. Det här var livet! Att få gå hemma med sitt barn, påta i trädgården, åka ut och jaga simmar för blod emellanåt. Såhär kunde han leva resten av livet. Fastän resten av livet nu var en väldigt lång tid för hans del...

"ORION! Det är dags nu!! Var är du?! Jag måste föda, NU!"


Kommentera inlägget här: