Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 34

Kategori: Stammen Icylake


Apple var bra på att hitta saker ute i naturen. Hon hittade stenar, graniter, sällsynta blommor och frön, och sen odlade hon en hel del. Att sköta om alla växterna både inne och ute tog tid. Men det lönade sig då hon lämnade in plantor och annat till provisionsbutiken och tillslut fick betalt. 



Äntligen var det dags. Apple skulle bli tatuerad! Hon slog sig självbelåtet ned i stolen och bad tatueraren sätta igång direkt. "Smärta är inget jag bryr mig om. Kör igång!!!!"



"MEN VAD I ALIENATES ONDSKEFULLA NAMN HAR DU GJORT?!!??!?"


Apple tittade sig i spegeln och såg klotter överallt. Fult, fasligt klotter!!! Och det var inte bara på bröstet, det var överallt. Apple kokade och hoppade på den oengagerade tatueraren som visade sig inte ens vara tatuerare. "Det här ska du få betala för!!! Jag kommer tillbaka och gör om min tatuering. Ser jag dig här då ÄR DU DÖD."

Apple gav henne en svart blick, bokstavligt talat, och tittade på kvinnan som nu låg ner på golvet med ett stort blåöga.

 
Väl hemma hade snön lagt sig och Apple vadade ut för att leta efter onda gärningar i galaxen. Tänk om hon kunde få kontakt med någon på Alienate som kunde komma ner och kidnappa den fasansfulla kvinnan och sakta slita henne i stycken?

Hon var så upprörd att hon knappt lade märke till Olive som satt och drack drinkar på terassen.

 
Kvällen avslutades hos vampyren från hennes tonårsdar. Hon hade sett hans blickar efter henne, då hon växte upp till kvinna på födelsedagsfesten. Han kunde nog få henne på bättre tankar. Bara att vara omkring en vampyr fick henne att känna sig mer ond, och mer fantastisk!



"Du behöver inte gå hem va? Stanna gärna över natten. Jag har inte kunnat sluta tänka på dig."


Kommentera inlägget här: