Sims by Skogsraah ◊

Legacys & Historier

Kapitel 67

Kategori: Stammen Icylake


Att få tvillingarna att sitta still i stolarna och äta var en kamp. Ingen sömn, inget blod och smuts överallt!! Smutsiga barn och smutsiga möbler! Hon höll på att få en inre kris. Tur att hembiträdet fanns där, annars hade hon nog kollapsat.
 
 
Chloe började spendera mer och mer tid hos den lilla stammen Icylake. Pomegranate förstod att det var för tvillingarnas skull. Chloe var duktig med barn, men Pomegranate ville ha ett svar. Fanns det en chans för dem igen eller plågade hon henne? Barnen var ju biologiskt sett inte hennes. Pomegranate kände hopp ändå, annars hade hon väl inte fäst sig så mycket vid tvillingarna...


 

"Okej. Du är så fin med barnen... Jag vill ha barnen med dig. Jag vill vara med dig! Det har jag velat hela tiden! Lova mig att vi är ärliga mot varandra hädanefter. Jag älskar dig Pomegranate."

Pomegranate var lycklig. Nu var hon verkligen spritt språngande lycklig. Efter deras försoning däckade hon direkt i sängen. Äntligen sömn!

 

Några dagar senare var Chloe inflyttad på riktigt och alltihopa kändes bättre än någonsin!
"Pommi, mamma vill se hur vi bor. Hon vill se dig också, och våra tvillingar! Kom och var med på ett kort!"




Pomegranate, eller "Pommi" som Chloe börjat kalla henne visade upp en tandrad utan huggtänder(?) och brottade ner henne bredvid barnen. De kändes redan som en lycklig familj.


 
"Pommi... Sover du?"
"Jaaaa. Eller nej."
"Du, jag vet att det blev så komplicerat, men vill du inte ha fler barn?"

Pommi satte sig rakt upp i sängen och tittade på henne med stora ögon.

"Haha, nej jag skojar bara! Förlåt. Det har varit så jobbigt på sistone. Men kanske en dag... eller?"




Kommentera inlägget här: